czwartek, 4 września 2014

Enjoy...

Od kilku dni dziewczyny pokazują na blogu Bożonarodzeniowe prace. Ja nie jestem jeszcze na to gotowa (choć pomysłów na tą kolekcję mam mnóstwo) , więc najnowszą kolekcję Pierwszy śnieg wykorzystałam w zupełnie inny sposób. Użyłam papieru w mój ulubiony motyw czyli gwiazdki :) Połączyłam go z innymi papierami z Galerii i wyszły mi takie oto karteczki. Jedna z ważnym przesłaniem aby cieszyć się chwilą o czym ja niestety ostatnio zapominam przygnieciona problemami.
Miłego dnia
Zuzia




4 komentarze:

  1. Cudowności!
    P.S. Trzymam kciuki, żeby wszystko się poukładało!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wykorzystanie gwiazdkowego papieru:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami problemy potrafią przysłonić wszystko :(
    A prace bardzo, bardzo optymistyczne i cudne :)

    OdpowiedzUsuń