środa, 25 czerwca 2014

Album ślubny Ilony i Jarka

"To pani robi też albumy ślubne?? Świetnie!" 
Takim oto pytaniem ostatnio zostałam zaskoczona. 
Ale faktycznie, gdy spojrzałam na kilkanaście ostatnich postów to pojawiały się tam jedynie albumy dziecięce. Ale na dowód, że robię również albumy ślubne wklejam poniższe zdjęcia ;)
Album pełen papierów z Galerii Papieru, głownie z kolekcji Wiek niewinności, które są idealną bazą tego rodzaju albumów.
Znajdziecie tu również maaaaaaaasę Wycinanek










5 komentarzy:

  1. wyszedł pięknie :)
    to był bardzo dobry pomysł na prezent :) dziękujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny, widzę, że już skróty zdjęciowe tylko ;) ech... a ja tak uwielbiam te Twoje albumy, że celebruję każdą jedną stronę ... i wzdycham ...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam pytanie o to połączenie sprężyn, dobrze się trzeba całość i jak to właściwie zrobiłaś?
    bo ja często też nie wiem co zrobić jak mam za dużo kart i album mi się rozchodzi!
    poradź! ratuj! :))
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń