środa, 8 stycznia 2014

Szewc...

Jak to się mówi "szewc bez butów chodzi"...
Album dla Lili na pierwszy roczek robię 2 lata prawie... W międzyczasie zrobiłam dziesiątki innych albumów. Dla innych dzieci, młodych par, "Komunistów" ;) To jest nienormalne bo jak już się zabiorę to mam przy tym ogromną frajdę ale jakoś wiecznie nie mam czasu, wiecznie coś ważniejszego mam na głowie. Ale obiecałam sobie, że do jej 2 urodzin skończę.
Zostało mi jeszcze 7 dni... Może się wyrobię? ;) Potrzymacie kciuki?
Dziś wpis sierpniowy na bazie najnowszej kolekcji Galerii Papieru z nowościami z Wycinanki
Budzik potraktowałam z lekka białą farbką.




Ale po drodze był jeszcze lipiec...
Kolekcja Dzika róża  to mój zdecydowany faworyt ostatnich czasów



4 komentarze:

  1. śliczne! strasznie!

    i ja też tak mam.
    a mój Marcelek dwa latka kończy za 6 dni, więc ja do drugich urodzin nie zdążę.
    z tym, że robię mu album z całego życia - w zamyśle ma być do 18-stki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja.... do osiemnastki. Taki projekt to może zająć...całe życie ;) Ja mam 7 dni i liczę, że się jednak wyrobię. A o albumie na 18-tkę pomyślę bliżej osiemnastki ;)

      Usuń
  2. Wygląda pięknie jak wszystkie Twoje prace. Jestem tu częstym gościem i podziwiam wszystko co robisz. Z niecierpliwością czekam na następne arcydzieła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń