piątek, 22 lutego 2013

Ostatnie?

To druga seria ale chyba ostatnia w tym roku jak chodzi o kartki Wielkanocne. A może nie? Sama tak naprawdę nie wiem jeszcze...
Na kartkach wykorzystałam prześliczne Wycinanki, które potraktowałam białą farbą.
A kartki te zrobiłam specjalnie z myślą o małej Karolince Urban -bannerek w lewym pasku mojego bloga na górze. Kliknijcie, poczytajcie. 
Jeżeli ktoś miałby chęć powalczyć o te kartki na aukcji charytatywnej dla Karolinki to zapraszam TU
Jeszcze trwają dwie aukcje z moimi przedmiotami TU oraz TU






11 komentarzy:

  1. Piękne ,podziwiam takie karteczki.Może i ja kiedyś taką dostanę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są cudowne chciałabym mieć taką.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne kartki, przepiekny zolty kwiatuszek! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to skoro ktokolwiek zwrócił uwagę na ten kwiat to się pochwalę że zrobiłam go sama :) Dziękuję za wszystkie Wasze miłe słowa.

      Usuń
  4. piękne - to prawda
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne karteczki:) bardzo wiosenne, radosne i optymistyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna wiosna u Ciebie! Miło popatrzeć :) Aaa też miałam spytać o kwiat, wygląda cudnie. Sama radość.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe kartki, piękne kolory. Kwiatek rzeczywiście uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiałam sie jak wykorzystać wycinankowe jajka - świetny pomysł z "ubraniem" je w kolorowe tło :)

    Świetne te kartki!

    OdpowiedzUsuń