czwartek, 26 kwietnia 2012

Baletnica

Witajcie kochani, dzisiaj chciałabym Wam pokazać LO jaki ostatnio stworzyłam. W roli głównej oczywiście moja ukochana Julia. Tym razem w roli baletnicy ;)
Do wykonania tej pracy użyłam papierów z zestawu K&CO Spring Blossom oraz K&Co Itsy Bitsy Baby girl
Kwiaty to moje dzieło,z którego zresztą jestem bardzo dumna. Trochę pracy to wymagało ale efekt chyba fajny. Użyłam tu też prześlicznego kwiatu z piór Le Coque Primy
na którym przysiadł ptaszek Primy Dorzuciłam do tego mostek Primy
No i wyszła mi taka dość kobieca i romantyczna praca. Mam nadzieję, że się Wam spodoba.



14 komentarzy:

  1. ps.
    a kwiatki stworzyłaś zjawiskowe... w każdym calu idealne...

    OdpowiedzUsuń
  2. cudo!! przepiękne! Te perełki na około, mostek, bramka - dodają idealnej lekkości do zdjęcia (które również jest rozczulające!). Kwiaty - niebotycznie piękne, oryginalne Primy, mogą się schować :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetnie to wymyśliłaś, śliczny scrap/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny scrap, a zdjęcie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. praca bardzo mi sie podoba, w sposob przemyslany polaczylas elrmenty po prostu balet w letni dzien w ogrodzie, piekne wykonczenia, kwiaty zachwycajace, SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne LO,bogate ale nie przeładowane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne!! Fajny klimacik, urocze foto!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo się podoba, cudeńko!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, inspirująca praca! I zdjęcie obłędne;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stunning! love the flower clusters!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny i bardzo romantyczny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo bogato, bardzo romantycznie i w ogóle bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń