środa, 23 listopada 2011

Kalendarz z ptaszkami



Kalendarz powstał z papierów z Galerii Papieru

18 komentarzy:

  1. Śliczna kartka! Rameczka- rewelacyjna;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie zestawienie kolorów ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny!
    Bardzo podoba mi się jak łączysz ciemne papiery, świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Zestawienie kolorów fantastyczne, ptaszki słodkie... Pozdrawiam;)
    http://ewuva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kalendarz :) I kolorki i przeszycia - piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeej! boski. idealna prostota!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wytypowałam Twój blog do wyróżnienia ale Tobie należy się wygrana!!! Tworzysz cuda :)))
    Zapraszam na mój blog po odbiór wyróżnienia!
    Mam nadzieję, że sprawię ci przyjemność :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Agnieszka
    http://toiowouagi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja lubię Twoje kompozycje :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo efektownie wyglądają te przeszycia. Ślicznie Ci wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny jest!!!
    Kropczaste papiery są boskie :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  11. superancki!
    ..nie mogę się doczekać wyników candy;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny jest! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Такая поэтичная получилась открытка ! ))

    OdpowiedzUsuń